вторник, 2 октября 2012 г.

Портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту "Австралія"

Назва навчальної теми

Материки

Основний та другорядні навчальні предмети

Географія світу, природознавство


Вік учнів, клас 7 клас, 12-13 років


Стислий опис проекту

Перед початком реалізації проекту учням оголошують тему проекту. Учитель допомагає за допомогою жеребкування розділитися на 4 робочі групи, кожна з яких буде працювати над своїм питанням. Серед учнів кожної групи обирається старший, який буде координувати роботу групи та звітувати про неї перед учителем. В кінці роботи кожної групи представники груп демонструють результати дослідження.

План

Навчальні цілі

Навчальний проект розроблено згідно із Державними освітніми стандартами.

- поглиблення знань з теми    
                                “Австралія
                             - Сприяти розуміння законо-
                               мірностей природи Землі
                                 Стимулювати:
                              - пізнавальну та розумову 
                                діяльність учня
                             - розвивати комунікативні
                               і творчі здібності       

Опис оцінювання (Копіюємо з “Плану проекту” )


На початку проекту вчитель демонструє учням вступну презентацію, роздає З-Х-Д таблиці, які учні заповнюють, проводить анкетування для поділу в групи.
Упродовж виконання проекту проводиться оцінювання, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських робіт та здійснювати моніторинг власного навчання. Вчитель з учнями використовують З-Х-Д таблиці, які дадуть змогу  скорегувати напрямок навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні. Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень, за допомогою контрольних списків роботи та перегляду продуктів діяльності 
учнів, проведення коротких самостійних робіт. 




      

Діяльність учнів


 Щотижнево за допомогою листа взаємного оцінювання учні оцінюють діяльність один одного в групі.
Наприкінці роботи над проектом робочі групи демонструють результати своїх досліджень у вигляді учнівських презентацій.

Відомості про автора

Ольга Федорівна Лобода

Географ

ХЗОШ №26

м.Харків

тел.:93-61-85

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 27.09-03.10.2012

Місце проведення тренінгу ХЗОШ №26


Тренери Корсунський Олексій Юрієвич


Рефлексія модуль 9,10

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме -я з'ясувв як можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, мене здивували деякі методи зокрема збільшення шрифту, для роботи з учнями з особливими потребами. 

Рефлексія модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, яку велику роль відіграє самооцінювання, взаємооцінювання.
Електронна бібліотека мене вразила великою кількістю різнообразних форм і шаблонів, які можна вільно використовувати (змінювати для своїх потреб)

Рефлексія модуль 7

Цей модуль допоміг навчитися ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, створюючи приклади учнівської роботи, які допоможуть мені уточнити очікування від вивчення тем та покрращити методику навчання,

Рефлексія 5,6

Модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: як організувати дистанційні консультації, яким чином учні можуть провести опитування, тощо.

Рефлексія модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме яким чином і на яких етапах будуть оцінюватися учні, які методи оцінювання будуть використані.

Рефлексія модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту,